Monday, March 1, 2010

Συμβουλή από έναν καμένο…

Λοιπόν, αγαπητοί μου αναγνώστες. Αυτό το blog post έχει σαν σκοπό να μην την πατήσετε και εσείς όπως την πάτησα και εγώ. Την περασμένη εβδομάδα είχα την φαϊνή ιδέα να κάνω συμπίεση σε κάποιους από τους σκληρούς δίσκους του υπολογιστή μου, γιατί είχαν “παραφουσκώσει” από δεδομένα. Τα λογισμικά που έχω είναι Windows Vista στο ένα partition και Windows 7 στο άλλο. Η συμβουλή μου είναι η εξής. ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ, με ΚΑΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ και για ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ μην κάνετε συμπίεση στο δίσκο που έχετε εγκαταστημένο λογισμικό. Δεν αναφέρομαι σε συμπίεση συγκεκριμένων φακέλων αυτού του δίσκου, αλλά ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον δίσκο, όπως έκανα εγώ. Ποιό ήταν το αποτέλεσμα? Κάνω restart και αμέσως μετά το BIOS λαμβάνω το εξής μήνυμα:

 

BOOTMGR is compressed

Press Ctrl+Alt+Del to restart

 

Όσα restart και να έκανα, όσες προσπάθειες για επιδιόρθωση με τα CD των Windows, τίποτα… Μάταιος κόπος. Στην επιδιόρθωση μου έβγαζε και το μήνυμα:

 

Τα Windows δεν μπορούν νε εκτελέσουν την επιδιόρθωση. Να αποσταλεί αναφορά σφάλματος στην Microsoft?

 

Για να μην μακρηγορούμε, η μόνη λύση ήταν το format στον έναν από τους σκληρούς με τα λογισμικά, και αυτό έφτιαξε το Boot Manager, αλλά αυτό μου κόστισε έγγραφα και αρχεία που δεν μπόρεσα να πάρω backup!!!

No comments: